Академияи Вазорати корҳои дохилии Ҷумҳурии Тоҷикистон

Оила, мактаб, ҷомеа макони баркамолрасонандаи фарзандони солимақл

216

Оила ва  нақши он дар рушду нумуъ ва пешравиҳои Ватани азизамон  баръало ба чашм мерасад.Ин аст,ки оилаи солим ҷомеаи солим гуфтаанд.Ва маҳз солими ҷомеа аз оила сарчашма мегирад.Дар баркамол расонидани фарзанон саҳми оила,ҷомеа,ва мактаб баръало намоён аст.Яъне тарбияи фарзанди солимақл бе саҳми оила,ҷомеа ва мактаб насметавонд арзёби кард.Бояд ҳамаи онҳо якҷо фикр намуд дарбияи дурустро ҷори намоянд.Натиҷи ин ҳама ҳамкориҳо буд,ки имрӯз хушбахтона сафи ҷавонон тоҷик ба ҳизбу ҳаракатҳои терористӣ ва экстремистӣ хело кам шудааст.Пешвои миллат муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон гуфтааст « Ҷавонони мо давомдиҳандагони кору фаъолияти насли каронсолу неъруи тавоно ва иқтидори воқеъи пешрави ҷомеа хусола ояндаи давлат буда ,фароҳам овардани шароити мусоид барои фаъолияти минбаъдаи онҳо низ яке аз масъалаҳои муҳимтарини сиёсии Ҳукумат боқи мемонд.Мо метавонем оиларо макони меҳру муҳаббат ва садоқату матонат арзёби намуда дар он  фарзандони асилу ватандуст тарбия намоем ва дар он фарзандони асилу ватандуст тарбия намоум.

    Имрӯз дар кишвар шумораи оилаҳои соҳибмаърифат кам нестанд.Мо метавонем бо роҳҳои гузаронидани вохуриҳо суҳбату фаҳмондадиҳиҳо ба шаҳрвандони азиз оила ва қадри онро фаҳмонем.

   Дар ин баробар боз як масъалае,ки кишвари моро ташвиш дода истодааст ин ҷудошавии оилаҳои ҷавон мебошадю. Мо бояд ба ҷавонон чи будани оила ва оиладориро фаҳмонем.Мутасифона имрӯз шумораи онҳо зиёд шудааст.Аз ҷониби Ҳукумати кишвар тамоми тадбирҳои зарури андешида шуда корҳои зиёде ба субут расонида шудааст.Ашхосе. к ибо як масъалаи ночиз оилаи худро барбод медиҳад фикри фарзандони худро намекунад,ки онҳо дар куҷо калон мешавад,чи мехурад ва дар оянда ки мешавад.Ҳамаи ин сабаби гарвадидани ҷавонони мо ба ҳизбу ҳаракатҳои терористиву экстремистӣ мегардад.

     Агар падару модапр фарзандро соҳибмаълумот гардонида баъдан ба шавҳар диҳад хело  хуб мешавад,ва дар инҷо эҳтимоли кам ҷудошавмегардад.Зеро шахси босавод оилаву оиладориро дарк мекунад.

  Дар васфи оила олимону файласуфон ва таърихнигорон ақидаҳои худро баён намуда оиларо олиҳаи ҳасти номидааст.

Крупская.Н.К барҳак гуфтааст «Тарбияи оилавӣ падару модар,дар  навбати аввал худро тарбия кардани (онҳо)волидон мебошад.

Каримов Муҳаммад Курсанти Коллеҷи милитсияи ВКД Ҷумҳурии Тоҷикистон дар шаҳри Кулоб.

Шарифзода Эмомалӣ Файзалӣ аъзои фаъоли «Авангард»-и Ҷумҳурии Тоҷиикистон

 

Оила,мактаб,ҷомеа  макони баркамолрасонандаи фарзандони солимақл.

     Оила ва  нақши он дар рушду нумуъ ва пешравиҳои Ватани азизамон  баръало ба чашм мерасад.Ин аст,ки оилаи солим ҷомеаи солим гуфтаанд.Ва маҳз солими ҷомеа аз оила сарчашма мегирад.Дар баркамол расонидани фарзанон саҳми оила,ҷомеа,ва мактаб баръало намоён аст.Яъне тарбияи фарзанди солимақл бе саҳми оила,ҷомеа ва мактаб насметавонд арзёби кард.Бояд ҳамаи онҳо якҷо фикр намуд дарбияи дурустро ҷори намоянд.Натиҷи ин ҳама ҳамкориҳо буд,ки имрӯз хушбахтона сафи ҷавонон тоҷик ба ҳизбу ҳаракатҳои терористӣ ва экстремистӣ хело кам шудааст.Пешвои миллат муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон гуфтааст « Ҷавонони мо давомдиҳандагони кору фаъолияти насли каронсолу неъруи тавоно ва иқтидори воқеъи пешрави ҷомеа хусола ояндаи давлат буда ,фароҳам овардани шароити мусоид барои фаъолияти минбаъдаи онҳо низ яке аз масъалаҳои муҳимтарини сиёсии Ҳукумат боқи мемонд.Мо метавонем оиларо макони меҳру муҳаббат ва садоқату матонат арзёби намуда дар он  фарзандони асилу ватандуст тарбия намоем ва дар он фарзандони асилу ватандуст тарбия намоум.

    Имрӯз дар кишвар шумораи оилаҳои соҳибмаърифат кам нестанд.Мо метавонем бо роҳҳои гузаронидани вохуриҳо суҳбату фаҳмондадиҳиҳо ба шаҳрвандони азиз оила ва қадри онро фаҳмонем.

   Дар ин баробар боз як масъалае,ки кишвари моро ташвиш дода истодааст ин ҷудошавии оилаҳои ҷавон мебошадю. Мо бояд ба ҷавонон чи будани оила ва оиладориро фаҳмонем.Мутасифона имрӯз шумораи онҳо зиёд шудааст.Аз ҷониби Ҳукумати кишвар тамоми тадбирҳои зарури андешида шуда корҳои зиёде ба субут расонида шудааст.Ашхосе. к ибо як масъалаи ночиз оилаи худро барбод медиҳад фикри фарзандони худро намекунад,ки онҳо дар куҷо калон мешавад,чи мехурад ва дар оянда ки мешавад.Ҳамаи ин сабаби гарвадидани ҷавонони мо ба ҳизбу ҳаракатҳои терористиву экстремистӣ мегардад.

     Агар падару модапр фарзандро соҳибмаълумот гардонида баъдан ба шавҳар диҳад хело  хуб мешавад,ва дар инҷо эҳтимоли кам ҷудошавмегардад.Зеро шахси босавод оилаву оиладориро дарк мекунад.

  Дар васфи оила олимону файласуфон ва таърихнигорон ақидаҳои худро баён намуда оиларо олиҳаи ҳасти номидааст.

Крупская.Н.К барҳак гуфтааст «Тарбияи оилавӣ падару модар,дар  навбати аввал худро тарбия кардани (онҳо)волидон мебошад.

Каримов Муҳаммад Курсанти Коллеҷи милитсияи ВКД Ҷумҳурии Тоҷикистон дар шаҳри Кулоб.

Шарифзода Эмомалӣ Файзалӣ аъзои фаъоли «Авангард»-и Ҷумҳурии Тоҷиикистон

 

 

Шарҳи Шумо

Security code
Рамзи дигар





Китобҳои олимони академия

676

Паёми Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон «Дар бораи самтҳои асосии сиёсати дохилӣ ва хориҷии ҷумҳурӣ»

Муҳтарам аъзои Маҷлиси миллӣ ва вакилони Маҷлиси намояндагон!

Ҳамватанони азиз!

Соли 2023 барои Тоҷикистон, бо вуҷуди мураккабшавии бесобиқаи вазъи ҷаҳони муосир, инчунин...